Veilig aangekomen, met maar 1 koffer

19 maart 2017 - Sukawati, Indonesië

Zo we zijn er hoor! toch weer een hele zit, maar we hebben het weer gehad. Nog wel een paar uur kunnen slapen.  Dit keer met Garuda gevlogen, ook prima service. We vonden het geweldig dat we maar liefst 30 kg per persoon mee mogen nemen. Dus 1 koffer hebben we helemaal volgestouwd met de kinderkleren die Fanny uit haar winkeltje geschonken heeft en de voetbalshirts die massaal gegeven zijn. En in de andere koffer zitten onze eigen spullen. We vlogen eerst in ca. 13 uur naar Jakarta en toen werden we met een bus naar een andere terminal gebracht. Hier moesten we nog uur uur wachten en toen vlogen we in ca. 2 1/2 uur naar Bali. Op Schiphol zeiden ze je hoeft verder niet naar je bagage om te kijken, die wordt doorgelabelled en komt 'vanzelf' van het ene in het andere toestel. Nou dat 'vanzelf' gaat dus ook wel eens mis..... Er kwam van ons maar 1 koffer van de band... En laat dit nou net de koffer met alle kinderkleding en voetbalshirts zijn! Dus op naar het kantoor voor de 'vermiste bagage'.  We hebben de nodige formulieren ingevuld ze vermoeden dat hij nog in Jakarta staat en dan wordt hij zo snel mogelijk naar Bali gevlogen en bij ons hotel afgeleverd. Nou afwachten maar.... Op Schiphol doen ze er een label met barcode aan, dus zou toch te traceren moeten zijn.... Wordt vervolgd.... Leuk was het om Wayan weer te zien. We zijn hem na 3 vakanties als gids/chauffeur als vriend gaan beschouwen. Na een heerlijk 1e sateetje eindelijk fris gedoucht en nu lekker slapen! Morgen oa met Wayan op pad om de aankopen van het sponsorgeld te doen.

1. Edwin:
    19 maart 2017
    Fijn dat de reis voorspoedig is gegaan, behalve dan de koffer! Welterusten en geniet er lekker van!
  2. Rachel:
    19 maart 2017
    Blij dat je Julliever veilig zijn aangekomen in balie dat jullie nog een mooie reis mogen hebben.en mooi weer. Groeten van uit holland
  3. Tristine:
    Fijne vakantie
    Alleen jammer van de koffer met kleding
  4. Pierre:
    19 maart 2017
    Nou dat id mooi balen zeg van die koffer en wat een reis pfff ben er nu al moe van . Maar goed nu uitrusten en morgen er weer tegenaan
  5. Mady Kelder:
    19 maart 2017
    Fijn dat jullie heelhuids aangekomen zijn helaas zonder jullie eigen koffer.Hopelijk komt hij snel terug.Hartstikke leuk voor Wayan dat hij jullie als vriend heeft.Lijkt me een geweldige vent.Lekker slapen en morgen gezond weer op.En........lekker gaan genieten.❤
  6. Greet:
    19 maart 2017
    Gelukkig veilig aangekomen !,!
    Hopen snel je koffertje te vinden !.,!
    Zou toch wel lekker zijn je eigen spulletjes !
    Nu maar gaan uitrusten ! Veel plezier .
  7. Lisa, Steven en Cas:
    19 maart 2017
    Oh wat lullig zeg van die koffer... hopelijk is hij inmiddels terecht en kan alles verdeeld worden. Doe Wayan de groeten van ons. Laat de reis, het genieten, ontspannen, lekkere eten maar beginnen. We zijn jaloers!! Dikke kus van Cas en ons
  8. Anja en Roel:
    19 maart 2017
    Wat een reis weer! Fijn te horen dat jullie er zijn! Die koffer komt vast wel goed. Fij dat Wayang er voor jullie is!
    Nu lekker slapen en morgen lekker genieten. Liefffs xx
  9. Irma tLam:
    19 maart 2017
    Fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Nu heerlijk gaan genieten en van die koffer is vervelend maar ook dat komt goed