Welkom op ons reisblog!

19 februari 2016 - Leerdam, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Java en Bali. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst zo reis je een beetje met ons mee!

1. Reislogger:
    19 februari 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Christa:
    19 februari 2016
    Heel veel plezier...en geniet ervan !!
  3. Minie van Lenthe:
    19 februari 2016
    heeel heeeel veel plezier samen, ik lees het wel, goed terug komen ;)
  4. Ab:
    19 februari 2016
    Heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken, doe Wayan de groeten als julli op Bali zijn
  5. Jannie:
    19 februari 2016
    lieve Maja en A_J,we wensen jullie heel veel plezier met deze reis,want dan genieten wij ook weer mee, groeten van Piet en Jannie
  6. Corina mahmoud:
    19 februari 2016
    Fijne vakantie en een veilige reis geniet ervan ik ga jullie weer gezellig volgen gr
  7. Rachel:
    Fijne vakantie
  8. Thea Verkerk:
    19 februari 2016
    Heel fijne vakantie goede vlucht en geniet ervan xxxjes
  9. Marina Tucker:
    Veel plezier
  10. Louisa:
    19 februari 2016
    Heel veel plezier, en lees jullie verhalen graag, ben erg benieuwd, zeker ook als jullie alle spullen overhandigen, wat gaan jullie weer veel mensen blij maken, goeie reis
  11. Wil van der Griend:
    19 februari 2016
    Lieve Maja en Aart-Jan, door jullie manier van vastleggen van jullie belevenissen is het net of we er bij zijn. Alleen voelen we de warmte niet..... Geniet van jullie reis met wederom goede doelen en wij genieten lekker mee ! XXX
  12. Ellis Jutte:
    19 februari 2016
    Veel plezier en heel veel succes XXX
  13. Anja en Roel:
    19 februari 2016
    Heel veel reisplezier, via jullie reisverslag reizen wij graag met jullie mee
  14. Astrid:
    19 februari 2016
    Een goede vlucht, heel veel plezier en laat de kindertjes stralen
  15. Simon Pattiradjawane:
    19 februari 2016
    Goede vlucht en héél veel plezier .
  16. Alma Taal:
    19 februari 2016
    Heel veel plezier!!! Geniet ervan!!
  17. Ank:
    19 februari 2016
    Heel veel plezier ben weer benieuwd naar de verhalen.
  18. Mady Kelder:
    19 februari 2016
    Heel veel plezier en zonnige vakantiegroeten en maak de.kundertjes weer gelukkig, deze keer met de.schoolboeken.
  19. Sylvia:
    20 februari 2016
    Maja en AJ, een supermooie reis gewenst, en superleuk om jullie weer te volgen! Hebben we nodig hier met dat grijze weer! Veel plezier!
  20. Marie-José:
    20 februari 2016
    Een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van en goed van jullie dat dit gekoppeld wordt aan zo''n goed doel. Liefs van ons en ik kijk weer uit naar jullie verhalen. Xxx
  21. Margot:
    21 februari 2016
    Mooie reis gewenst samen!
  22. Jannie:
    22 februari 2016
    heel veel plezier ,we gaan graag weer met jullie op reis ,om alles mee te maken ,groeten Piet en Jannie.
  23. Hendrien Sihasale:
    28 februari 2016
    Hoi AJ en Maja....
    Een hele fijne reis toegewenst.
    Wij zijn heel erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    Groetjes Willem en Hendrien